Thursday, September 29, 2016

3 Maniere Om Te Gaan Met Forex Trading Addiction

3 maniere om te gaan met Forex Trading Addiction Posted 5 maande gelede | 02:00 | 3 Julie 2015 3 Kommentaar Let's face it. Baie van ons is gelok in die wêreld van die forex as gevolg van die potensiaal om groot geld te verdien, saam met baie geleenthede om 'n mens se brein en wil uit te oefen. Vir sommige is die laasgenoemde kom slegs in sekondêre as die vooruitsig van die maak van groot opbrengste is meer aantreklik. Daar is gevalle waar handelaars is net in te voer om dit te wen, sodat hulle minder gefokus op die proses en uitsluitlik op die winste. Gedurende hierdie tye, kan handel die potensiaal om te draai in 'n verslawing, uiteindelik beskadig beide die gees en siel het. Om te illustreer, laat ek jou die storie van 'n dag handelaar wat beland uitroei sy hele rekening vir die derde keer in 'n ry te vertel. Ten spyte hiervan, dring hy op die voortsetting van forex as hy open nog 'n lewendige rekening. Hy nader selfs stut maatskappye en verskansingsfondse om ander mense se geld handel as hy glo dat sy "passie" vir verhandeling mettertyd sal verander in winste. Om sake te vererger, vandag handelaar het reeds 'n gesin te ondersteun. Maak nie saak hoeveel geld hy reeds verloor in die handel, dat hy nie 'n stap terug te neem na die markte deeglik te bestudeer of te hersien sy handel plan. In plaas daarvan, dips hy in spaar sy familie se om sy hande te kry op meer geld vir 'n ander rekening. Het hy regtig "passie" of is dit bloot 'n verslawing? Jy sien, 'n verslawing vir 'n sekere aktiwiteit vind plaas wanneer 'n persoon word heeltemal afhanklik is. Hierdie gedrag is tipies vertoon word deur mense wat voortdurend soek na die aktiwiteit maak nie saak hoeveel negatiewe gevolge wat dit meebring. Wat is nog erger is dat mense wat verslaaf is nie kan lyk om die aktiwiteit alhoewel dit begin om hul lewens te ruïneer stop. So hoe weet jy as jy reeds handel is verslaaf en nie net passievol oor dit? Hier is 'n paar vrae wat jy in ag moet neem vra jouself: Kry ek dikwels myself steeds handel, selfs nadat ek my gesê om op te hou? Het handel geskep probleme in my verhoudings met ander mense? Het handel het my finansiële probleme? Het ek ooit gesê dat ek die handel te veel en dat ek moet ophou? Moet ek beskou myself as 'n groot risiko-nemer, verbintenis meer as wat ek weet ek moet op sekere ambagte? Het ek probeer om my verliese uit te wis deur die verhoging van my poste? Is daar tye wanneer ek handel net omdat ek verveeld? Voel ek die pyn van die verlies van meer intens as die gevoel van tevredenheid wat ek kry van die wen? As jy ja het beantwoord aan alle of die meeste van die vrae, haal diep asem en kalmeer. Dit is nie die einde van die wêreld. Daar is 'n paar maniere waarop jy oor jou verslawing te handel kan kry. 1. Neem 'n breek Laat jou handel lessenaar vir 'n rukkie en bederf jouself met 'n mooi paar dae, 'n week of 'n maand op 'n tropiese eiland met helder blou water en fyn wit sand. Indien nie, gaan uit en speel 'n sport, of miskien kan jy net by die huis bly 'n Entourage marathon met 'n paar springmielies. Wat jy ook al doen, net seker wees om jouself te gee tyd weg van die kaarte. Net soos 'n elite-atleet. jy het tyd nodig om te rus. Dit sal jou gedagtes 'n geruime tyd om te herstel van die mark stres gee en jou help om terug te kom na die handel verfris en vol krag. 2. Hou 'n joernaal As ek 'n dollar vir elke keer as ek beklemtoon hoe belangrik dit is, sou ek waarskynlik genoeg geld om vir my 'n Virgin Galactic kaartjie na die buitenste ruimte te kry. JOERNAAL jou ambagte! Dikwels, mense wat 'n verslawing het is nie bewus van hul toestand. Deur met 'n handel tydskrif wat al jou idees, gedagtes en aksies besonderhede, sal dit makliker vir jou om te sien of jy het te veel is die handel wees. 3. Ken jou limiet Stel 'n maksimum handel verlies. Dit kan enigiets tussen 1-3% per dag. Net stel 'n beton persentasie van jou rekening as jou limiet. Dit sal jou help om beheer oor jou handel en dit is iets wat diegene wat 'n verslawing het nie uit te oefen. Onthou, dit is jou eerste prioriteit om jou kapitaal te bewaar sodat jy kan lewe na 'n ander dag handel. Ek weet dat handel kan soms oorweldigend geword. Daar is dae wanneer die mark net lyk irrasionele en jy voel die behoefte om dit te oorwin. Jy moet egter versigtig wees. Trading moet 'n baan vir jou om dissipline uit te oefen nie; nie 'n instrument van selfvernietiging.


No comments:

Post a Comment