Tuesday, October 4, 2016

Beste Forex Makelaars Kanada

Lid sedert 20 Maart 2011 21 poste OnTheEdge 20 Februarie 2012 by 09:25 (geredigeer 20 Februarie 2012 by 09:27) As jy wil weg van die clunky MT4 platform te kry en gebruik 'n baie mooi kartering pakket 'n blik op fxcm. co. uk. Ek is 'n grafiek handelaar en hul Handel Stasie 2 was die primêre rede waarom ek kies hulle. Hulle het 'n uitstekende ondersteuning en hul DailyFX webwerf bied 'n baie opleiding en live video's. Die kartering sagteware is baie maklik om te gebruik en maak handel van die kaarte baie effektief. Persoonlik, ek haat MT4, dit is soos om 'n mes op 'n geweer geveg. Versprei is ordentlike, nie die beste nie die ergste. Ek kyk vir ambagte van minstens 30 pitte, die verspreiding vir euro / dollar gemiddeld is 2-2,5 so ek minder as 10 persent per transaksie betaal. Maar die platform is die werklike verkoop vir my. gftuk / DealBook 360 is ook 'n lekker maklike platform te gebruik. Handel van die kaarte is 'n plesier. Nie nodig om 'n klomp van die EA voeg net om handel te dryf van die kaarte. Persoonlik, het ek gevind dat sodra ek weg van MT4 Ek het nie nodig gehad om soveel tyd te spandeer probeer om st se vind om die handel makliker. A verhandelingsplatform moet jou handel komplimenteer, moet jy nie 'n kompliment vir die verhandelingsplatform wees. Oor Kanada Forex Brokers As jy aanlyn gekom op soek na 'n akkurate inligting en resensies oor Kanada forex makelaars, kyk dan geen verdere, want jy net op die beste gids bereik om alles oor Kanada forex makelaars weet. Kyk na hierdie plek en kry die resensies van die top aanlyn Kanada forex makelaars beskikbaar. Jy sal ware leiding kry om om die regte makelaar vir jou, dus maak jou forex meer winsgewend met 'n maksimum opbrengste. Suksesvolle handelaars weet hoe belangrik die keuse van die regte forex aanlyn makelaar. Met 'n wye verskeidenheid van Kanada forex makelaars aanlyn beskikbaar, dit te vergelyk is noodsaaklik ten einde die beste een wat pas by jou behoeftes te kies. In hierdie werf vind jy ken in detail oor Kanada forex makelaars. Wat is die beste Kanadese Forex Brokers (in my opinie)? Kanadese, kliek hier vir Jou Forex rekening! Nou, voordat ek begin, wil ek net sê dat dit 'n heeltemal subjektiewe artikel. Verskillende mense sal kyk vir verskillende dinge in 'n forex makelaar - ek net gee jou my mening oor watter forex makelaars wat ek glo is die beste. Jy moet altyd jou eie due diligence by die kies van 'n forex makelaar. Hulle is baie verskillende makelaars wat Kanadese kliënte sal aanvaar, so hou dit in gedagte wanneer die lees van hierdie artikel. Dit is bloot bedoel om 'n beginpunt vir jou in jou soeke na die perfekte forex makelaar te vind. Nou, sonder verdere uitstel het, hier is my gunsteling forex maatskappy wat Kanadese kliënte aanvaar: 1. Questrade. Ek het met Questrade sedert ongeveer 2001. Die maatskappy is gebaseer in Kanada (Toronto om presies te wees), en is een van die grootste onafhanklike aanlyn makelaars in die land. In bykomend tot die aanbied-beurs, Questrade bied ook 'n omvattende forex pakket sowel. Hier is die dinge wat ek die meeste hou oor Questrade: 1. Sterk kliëntediens (jy merk 'n tendens? Klantediens is vir my baie belangrik) 2. 'n vinnige rekening aanteken. 3. Ordentlike kommissies. 4. Intuïtief en maklik om te gebruik sagteware pakket. Questrade is 'n baie goeie keuse, in my beskeie mening.


No comments:

Post a Comment