Wednesday, October 19, 2016

Beste Intraday Strategie Om Konsekwent Wins Maak

Beste Intraday strategie om konsekwent wins maak Beste Intraday strategie om konsekwent wins maak Haai almal, Ek handel in aandelemarkte vanaf 2011 konsekwent. Aanvanklik het ek belê 5-6 lakhs sonder om te weet baie oor markte te posisionele handel te doen of te belê en verdubbel dit met 'n maand en gewoonlik as alles verloor. Ek dan omgeskakel word na 'n dag handelaar as om posisionele handel of te belê. Ek het probeer om aandele en opsies handel. Toe het ek op die totstandkoming van geld om net handel te maak my rekening balans leë. I probeer baie van die metodes soos bewegende gemiddelde CROSSOVER, handel ondersteun en resistances. I probeer baie wenke verskaffers en verloor bykomende geld met hulle hulp. Ek gebruik Sharekhan tradetiger sagteware om aandele te ontleed en te gebruik 5min interval. Ek bestudeer baie dinge laaste 2-3 jaar, maar nog steeds wil ek wat is die beste strategie vir Intraday handel, óf dit kan wees opsies of aandele, maar bloot op intraday basis en hoe om dit uit te voer? Ek vra al die seniors hier om my te help om 'n beter strategie om wins te maak of ten minste te vermy verliese op 'n gereelde basis te vind tevrede te stel. Ek het probeer handel ondersteun en weerstand met die hulp van verskille, dit was 'n goeie strategie en het 'n goeie 10% wins konsekwent op intraday basis vir 'n geruime tyd, maar hierdie strategieë werk die beste in trending markte. Ongelukkig in 'n sywaartse of reeks gebind markte hierdie strategieë nie net suig my geld wat hulle ook suig my vertroue. Ek het nie die gebruik van enige handel sagteware soos amibroker, al het ek is in die versoeking om dit te probeer, ek wou nie na 'n ander 20-30 K sny in my rekening te maak vir die aankoop van dieselfde. Ook wil graag van jou hoor as iemand van julle probeer Nifty50Charts webwerf en is dit die moeite werd om dit te probeer. Ek weet dit kos net 550, maar die werklike ding is as dit nie werk nie, sal dit 'n groot verlaging in my oorspronklike kapitaal te maak. Van 'n swaar handelaar van 5-6 lakhs. Ek het afgekom om 5-10 K. Dit maak seer my soos die hel maar ek is van plan om opnuut opneem Intraday handel ná die toets van die beste strategieë vir enige mark toestand. So, ek versoek u om die strategieë te deel, verwys my na ander poste as ek gemis het of nie gevind nie enige (eerlik praat daar so baie poste op hierdie draad dat ek baie moeite werd lees poste dalk gemis, maar ek probeer om te dek baie poste). My doelwit is om 10% wins te maak op 'n Intraday basis konsekwent of ten minste 1% wins in 'n enkele handel sodat ek die kantlyn kan gebruik om dit 10% te maak. Dit is nie verpligtend dat die strategie wat jy stel behoort 10% wins te maak, maar geen wen-strategie sal waardeer word en ook sal van groot hulp vir my wees. Ek sal probeer om my eie strategie te ontwikkel N sou dit gaan met jou. Ook, ek weet nie as back testing ooit sal help coz ek voel elke dag die markte is opnuut en jy iets sou wys nuwe en maak dat jy leer.


No comments:

Post a Comment